Marturisesc

Imagine preluata de pe vrbrasov.ro


In Brasov, aerul este tare. In Brasov se aud clopotele. In Brasov se aud pasarile. In Brasov ceaiul are gust, aroma si chiar rost. Acela de a-ti infuza pacea si binele in trup. Mancarea se transforma in energie.
In Brasov gasesc rochii din jerse. Feminine si comode.
In Brasov nu ma atinge nimeni, ca din greseala, pe strada sau in magazine. 
In Brasov, laserul de pe Tampa care cerceteaza noaptea neobosit orasul, ma face sa ma simt in siguranta. Cam ca atunci cand parintii lasau o lumina aprinsa pe hol doar ca sa dorm eu mai linistita. In Brasov aud pe strazi maghiara si germana-doua limbi pe care le iubesc si care ma relaxeaza si ma topesc intr-un zambet plin de incredere. In Brasov, probabilitatea de a intalni pe strada un prieten sau un cunoscut este infinit mai mare decat va fi vreodata in Bucuresti sau oriunde aiurea. In Brasov, ma cunosc toate strazile si stradutele si eu pe ele. In Brasov, desi nu am o casa doar a mea, am deschise pentru mine cateva. Oricand. In Brasov sunt acasa. ACASA.

Pentru ca Brasovul are forma sufletului meu. Sau sufletul meu a avut dintotdeauna forma Brasovului.

Poate ca ACASA s-ar putea defini ca locul in care vrei sa mori. Pentru ca eu as vrea sa mor, candva, batrana si implinita, la Brasov. Pentru ca acolo, in aerul tare, bat clopotele la fix si la si jumate, sfintind cu vibratiile lor tot orasul.

Comentarii

Anonim a spus…
Foarte adevarat...
Sunt din Brasov si simt acest lucru de fiecare data cand ajung ACASA
Andreea a spus…
Pentru mine, este cel mai frumos oras din lume! Locul in care imi incarc bateriile rapid .
ajnanina a spus…
si mie mi-e drag Brasovul, desi il cunosc putin, a fost dragoste la prima vedere.

anul acesta am ales sa-mi sarbatoresc ziua plimbandu-ma prin Brasov...
http://scrie-o-poveste.blogspot.com/2008/08/puterea-fantasmei.html

si abia astept sa pe trec o saptamana intreaga acolo, de Paste

inca nu am prieteni in Brasov, dar stiu ca voi trai povesti interesante acolo
Andreea a spus…
Mergi cat de des poti. Iti vei face sigur si prieteni acolo.
Anonim a spus…
Este splendid Braşovul, dar niciodată, indiferent unde am să ajung, nu am să uit parfumul aparte al Bucureştiului. Cel din noi, nu cel din faţa ochilor...
Andreea a spus…
Daca acel parfum e in tine...atunci il vei avea oriunde.

Probabil ai copilarit in Bucuresti si atunci sigur ca marele oras are o poveste si un parfum aparte..:-)
Anonim a spus…
M-am regasit in cele scrise de tine. Mi-a readus si frica mea cea mare, ca as putea inceta sa mai fiu, aici, departe de tot ce iubesc mai mult, de tot ce e frumos.
Anonim a spus…
M-am regasit in cele scrise de tine. Mi-a readus si frica mea cea mare, ca as putea inceta sa mai fiu, aici, departe de tot ce iubesc mai mult, de tot ce e frumos.
Anonim a spus…
Sorry for double post.
Andreea a spus…
Cristi, eu stiu ca vei alege cu inima in cele din urma. Ca vei avea curaj si te vei intoarce la tot ceea ce iubesti cu inima.
alina a spus…
Iubesc Brasovul, acolo ma simt Acasa cu toate ca am locuit doar 2 ani, dar poate cei mai importanti 2 ani, primii ani din viata. Sunt nascuta in Brasov, dar parintii mei au plecat cand aveam 2 ani. Mama imi povesteste ca medicul neonatolog ii recomandase sa urce cu mine pe Postavarul, si acolo sus ma simteam cel mai bine....parca port in nari aerul de acolo...
Andreea-Carmen Radu a spus…
Ce fain! Eu merg destul de des mai ales vara, avem familie și prieteni acolo. Este o biserică aproape de casă și da, acolo se aud clopotele și miroase a iarbă și a pământ ud...
Ada a spus…
E tare frumos ce-ai scris. Sper sa simtim si noi emotiile tale curand! Iti multumesc!
Andreea a spus…
Ma bucur mult pentru voi!
Monica Ungureanu a spus…
Mută-te în Brașov! Mie mi-ar plăcea să te știu aproape de mine! ❤️
Andreea a spus…
Tare imi doresc. Si copiii la fel!