Un exercitiu imposibil

Maine dimineata plec in Belgia, iar Vladi merge cateva zile la bunici. Toate bune pana aici, bunicii sunt acum pe drum spre noi, acasa bagajul este facut…insa eu…eu cea care am planificat totul si care am gandit- mmm,ce experienta buna pentru Vladi-isi va consolida legaturile cu familia lui extinsa, va invata multe lucruri noi, va fi o experienta benéfica pentru noi toti, eu si tati avem nevoie de o vacanta, suntem obositi rau, Vladi are nevoie de experienta aceasta, bunicii se bucura din inima de venirea lui…eu simt ca ma prabusesc si sunt pe punctul de a renunta la orice plecare, numai sa nu se schimbe nimic, Vladi sa isi petreaca seara asta cu noi si totul sa fie ca de obicei- rasete, tipete, rugaminti, joaca, oboseala si FERICIRE.


Gandul ca in cateva ore casa va fi goala, fara el, imi umple ochii de lacrimi. Din nou mintea nu ma ajuta….oricate beneficii ar mai inventa, prapastia dintre ea si inima este netarmurita! Am incercat un exercitiu, il stiam de mult si l-am mai practicat, mai ales pentru dureri fizice. Inchid ochii cand ma ard la mana, cand ma tai, zgarii, impiedic si trec viteaza prin durere. Dureaza foarte putin, apoi simt pace si durerea este diminuata. Acest exercitiu l-am regasit acum in cartea lui Brandon Bays, Calatoria, insa se refera la durerile sufletesti. Nu il pot face!! Nu il pot duce la capat, durerea este insuportabila, este un hau adanc acolo in care refuz sa pic!!


Daca reuseste cineva, sa ma invete si pe mine cum! Eu am plans si simt ca mai am ceva de plans, ca sa zic asa.......


Autoarea de care va vorbeam, Brandon Bays, a participat la un curs unde a adresat urmatoarea intrebare: “Ce trebuie sa fac daca simt o emotie foarte intensa? Cum imi pot gasi pacea interioara in aceste conditii? Instructoarea i-a raspuns: Nu te misca. Scufunda-te in totalitate in emotia ta si fii constient de ea. Intampin-o cu bucurie. Daca este o emotie negativa, nu fugi de ea. Nu alerga la frigider pentru a manca ceva, astfel incat sa o acoperi cu senzatiile tale fizice. Nu da drumul la televizor pentru a-ti distra mintea si a o face sa uite de ea. Nu-ti suna la telefon prietenii pentru a-i dispersa energía vorbind despre ea. Pur si simplu, opreste-te si simte-o. Accept-o in momentul prezent. Daca nu vei incerca sa fugi sau sa uiti de ea, ori inca si mai rau, sa i-o pasezi altcuiva, vei descoperi chiar in esenta ei starea de pacea interioara. De aceea, daca simti o emotie puternica, las-o sa se manifeste si constientizeaz-o. NU TE MISCA! Accept-o. “


Ei bine, eu nu pot. Poate trebuia sa incep cu emotii mai mici? Poate ramanem acasa toti.

Comentarii

Lore a spus…
Alaturi de tine pentru ca-mi esti draga.te imbratisez
Andreea a spus…
Daca gresesc imi cer scuze, dar cred ca tocmai ai descoperitce era in neregula cu tine in ultima perioada. de ce iti simteai trupul si sufletul bolnav.
te intrebai de ai mers cu frana trasa.
daca plecarea ta era planificata mai demult, poate ca subconstientul tau stia ca va veni exact momentul din seara aceasta cand trebuia sa-i dai dumul baieteluilui tau si aveai o retinere

in sufletul tau " ai tras frana" in fata emotiilor pe care le traiesti acum.
Vladi va fi fericit la bunici,
iar tu ia cu tine multumirea ca el nu este dependent de tine, bucuria lui inocenta si zambetul lui pentru cand iti va fi dor.
Andreea a spus…
Maya, te-am imbratisat in gand si ti-am multumit de mii de ori pentru caldura si bunatatea ta! De-abia acum am ragaz sa si scriu, sper insa ca ai simtit cumva cum se intoarce dragostea...Multumesc, multumesc!
Andreea a spus…
Andrush, am citit mesajul tau cu putin inainte de a pleca spre aeroport vineri, adica pe la 4 dimineata- m-a trezit complet, m-a activat la propriu. DA, ai dreptate! Ce ma uluieste, este simplitatea mecanismului....mereu ma astept, nu stiu de ce, sa fie si mai incurcat si mai adanc si mai nu stiu cum. Viata e simpla....e adevarat intru totul ca noi o complicam...Ce inseamna un ochi din afara...

Multumesc, ai fost un fel de inger calauzitor!Sper sa ramai aproape de mine, ma ajuti mult!
Andreea a spus…
ma bucur ca remarca mea nu a fost inoportuna :-)
Andreea a spus…
Inoportuna? In niciun caz. Uimitor de simpla si interesanta....Multumesc inca o data!
Cristiana a spus…
se poate face calatoria lui brandon boys de una singura? Nu am cu cine sa o fac.
Andreea a spus…
Nu am incercat..cred ca e dificil singura, insa nu imposibil. Daca esti din Bucuresti, exista indrumatori la clinica Steaua Divina (Pipera). Acolo a facut "calatoria" o prietena si imi scria mirata ca nu a simtit pe loc nimic deosebit, insa afectiunea de care suferea a regresat rapid in zilele urmatoare.