Un inger si un bob de intuneric

si mesajul, desigur, "raspunsul e in inima ta" gravat pe marturiile de la botezul Mirunei: un inger si putin intuneric, "pentru ca albului ii trebuie intuneric si luminii intuneric. Ingerul are nevoie de-o farama de abis. Asa s-a nascut o margica intunecata. Mesajul ei este acelasi."







Mesajul acesta sper sa le reaminteasca mereu invitatilor la botezul fetitei noastre sa isi urmeze inima, orice ar fi. Raspunsurile corecte sunt mereu in inima. Ma rog numai sa avem puterea de a le auzi si de a urma glasul inimii. 
Am rugat-o pe Lola sa pregateasca marturiile pentru botezul Mirunei. Lutul palpita in mainile ei, isi face simtita inima. Port cu drag niste margele inchinate vietii facute de Lola si ori de cate ori le pun la gat, simt caldura bilelor de lut. Simt viata cum palpita delicat in ele. 
Am vrut ca si ceilalti sa simta caldura aceea speciala si dragostea pe care o pune Lola in orice ii iese din maini. 
Am vrut sa le reamintesc oamenilor de ingerii lor pazitori. Si de umbra noastra cu care ne putem imprieteni. 
Am vrut sa nu uit de ingerii care mi-au anuntat venirea copiilor.
Am vrut sa sarbatoresc alaturi de familia din vazut si nevazut. 
Am vrut sa ofer ceva viu, trainic si lucrat cu dragoste.

Sper ca am reusit si ingerii mei lucreaza acum in lume. Au ajuns oricum la alti ingeri intrupati. 




Comentarii