Viitorul posibil

Imi place, in clipele mele de tihna, sa visez cu ochii deschisi, cel mai frumos viitor posibil pentru mine. Uneori chiar imi notez cum vreau sa arate, in linii mari, my future life. Alteori caut si imagini care sa ma ajute "sa il vad" mai bine, mai clar. Imi observ blocajele, ezitarile, teama de a visa la cea mai inalta scara posibila. Vocea care ma tempereaza si care spune nu meriti sau care rade batjocoritor, chiar asa, pai cin' te crezi. O las, respir adanc si indraznesc din nou. Apoi exersez tinand imaginea cat mai clar si mai indelung in fata ochilor mintii. Caut sa potrivesc in mine exact combinatia de emotii pe care le-as trai daca toate cele dorite si visate ar fi implinite. Sa simt. Cum ar fi daca...Inspir, expir, pastrand cat mai mult emotiile potrivite. Este partea cea mai dificila, dar si cea mai importanta. Fac asta zi de zi si intre timp, imi indrept, cu efort si hotarare, actiunile in directia dorita.

Acum cativa ani am notat pe un word cateva idei. Am dat peste ani peste documentul numit Dream si l-am citit uimita de acuratetea cu care viitorul creionat acolo devenise prezentul meu....Cu unele mici scapari amuzante: scrisesem acolo de ex: conduc o toyota yaris. Sigur, conduc o yaris acum, insa este una foarte veche, din 2000, poate singura yaris de pe planeta fara servodirectie! Mi-am promis ca sa o fiu mai atenta la detalii, am sa le specific fara scrupule :-))

Creionata, in linii mari, asa arata viitoarea mea viata: 

fac yoga si pilates
inot si schiez
savurez zilnic sentimentul de apreciere si iubire
eman lumina si bucurie si pace
sunt linistita, creativa, scriu cu placere si usurinta
copiii sunt cuminti, bine crescuti. Urmeaza amandoi scoli private si au rezultate foarte bune. Sunt sportivi si au prieteni de incredere, care ne plac mult.
Invat de la partenerul meu lucruri noi
calatorim adesea. Ma inspira. Ma iubeste si imi arata asta.
avem o casa spatioasa, cocheta, practica. Aleea din fata casei, strajuita de copaci inalti este minunata.
avem o gradina de legume si una de flori. Un leagan mare.
suntem vegetarieni toti patru. Iubim sa experimentam impreuna in bucatarie. 
comunicam cu placere. Ne stabilim mereu cate un obiectiv comun
conduc propria mea masina. O yaris rosie, noua.
obisnuiesc sa ies cu fetele uneori in oras. Mancam impreuna, bem ceai, povestim, creionam proiecte impreuna.
tin cursuri si speech-uri motivationale. Munca si experienta mea este utila multor oameni, ma inspira, imi da sens si bucurie. 

Am inceput sa fac acasa cateva asane de hatha yoga, inspirata si motivata puternic de cartea Yoga si sanatatea, semnata Elisabeth Haich si Selvarajan Yesudian. Si in curand, voi participa si la aceste clase matinale. In carte sunt explicate efectele fiecarei asane (pozitii, posturi) asupra corpului fizic, dar si efectele emotionale, psihice. Ma simt minunat dupa ce le fac. In plus, maresc elasticitatea si rezistenta corpului. Unul dintre obiectivele mele pe 2014 are legatura cu imbunatatirea aspectului si sanatatii corporale-de la recastigarea greutatii post nastere, pana la tonifiere, elasticitate, intarit muschii abdominali, subtiat picioarele si coapsele. Cu greutatea stau bine, la restul mai am de lucrat. Miercuri merg cu Vladi la inot (el face deja cursuri de ceva vreme), ca sa vorbesc cu instructorul lui si sa vad care sunt conditiile pentru adulti. Cine stie, poate de ziua mea primesc cadou un abonament la bazin :-)
Pe 23 iunie incep un curs de scriere creativa. Sper sa ma inspire, sa ma ajute sa imi schimb pe ici pe colo stilul, sper sa ma deschida catre noi orizonturi. 
Doar cateva mici actiuni menite sa incline balanta posibilitatilor catre viitorul meu imaginat zilele acestea. Cu alte cuvinte, acum fac tot ce pot. Sa mai zica cineva ca eu am noroc, ca mie imi pica lucrurile din cer....:-) 

Am scris toate astea in speranta ca veti fi inspirati, ca veti abandona scenariile de viitor pesimiste si ca veti indrazni sa visati, poate chiar cu mai mult curaj decat mine. Creionati-va viitorul, notati ideile principale, decupati imagini care aduc cu ceea ce va doriti si hraniti-va zilnic sufletul cu ganduri si imagini si, mai ales, emotii, legate de viitorul ideal. 


drumul spre casa mea ar putea arata asa. sau mai frumos.
              

Comentarii