Cine nu stie sa ceara, sa invete de la Amanda

Ati auzit de Amanda Palmer? Muzica ei nu e genul meu de muzica, nici nu mi se pare prea talentata, sincer (parere de ignoranta, nu luati in seama). Inima ei insa e genul meu de inima.  

Citesc Arta de a cere, cartea aparuta in urma succesului fulminant al discursului TED si descopar in paginile ei o femeie cu o energie fabuloasa, dependenta de publicul ei, de prietenii ei, o femeie care se expune cu o naturalete si un farmec incredibil, o minte croita penru business, vizionara. 
O plac mult si pot sa inteleg de ce o iubeste Neil Gaiman.....Mi s-a parut ....incredibil ca ei doi sunt casatoriti, dar citind cartea am descoperit povestea a doi oameni care ....se vad. 

"Te vad " este cea mai frumoasa declaratie de dragoste, daca ma intreaba cineva pe mine.

Mai jos, cateva citate din cartea ei. 




" Le multumeam oamenilor cu voce tare si in vazul tuturor.

Sa arborez steagul recunostintei este unul dintre lucrurile care asigura circulatia darului. " 

" Fiecare pereche de ochi care privea intr-ai mei imi aducea aminte:

Dragostea inca exista." 


"Sa ne vedem unul pe altul e dificil.

dar cred ca atunci cand ne vedem cu adevarat, vrem sa ne ajutam. "


"Intotdeauna m-am gandit ca e BINE sa ai prea multa incredere in oameni. Mai bine decat invers. Nu ? "



" Sa fii privit tine de exibitionism, sa fii vazut inseamna conexiune.

Nu toata lumea vrea sa fie privita.
Toata lumea vrea sa fie vazuta. " 


" Riscul este principalul pret pe care il platesti pentru orice conexiune umana. "



"Celebritatea nu iti cumpara incredere. Doar conexiunea autentica faca asta." 






Amanda Palmer si Neil Gaiman

Comentarii