Sport dimineata, ca sa iti mearga bine. Daca esti ca mine....


De dimineata, cand a sunat ceasul la 6 ca sa ies sa alerg, l-am inchis rapid sperand sa nu pierd ce tocmai visam. Nu mi-a luat mult-cateva secunde- sa imi spun cateva chestii ca sa nu mai ma simt vinovata: a plouat afara, sunt balti, te stropesti. La ora asta e chiar rece si hanoracul ala e prin sertar, ca sa il cauti ...risti sa trezesti toata casa, mai bine ii lasi sa doarma. Si dormi si tu cu ei. Inca o ora jumatate. Am dormit, am visat si am si uitat, am luat micul dejun si eram chiar multumita de mine. Drumul spre gradi mirosea imbatator a struguri, soarele se itea promitator dintre nori.....Ma asteptam la o zi buna, excelenta chiar. 

Numai ca azi nimic nu a mers, m-a ros nemultumirea, am fost avantul-prabusirea, cum zice Bia, prietena mea. M-am invartit in jurul cozii si am reusit sa nu bifez nimic din ce imi propusem. Mersul la manichiura si pedichiura si la piata, in loc sa ma bucure, ca in alte dati, mai rau m-au iritat si m-au facut sa simt ca pierd timpul. De proiecte in jurul carora am gravitat inutil, nu mai zic nimic.....

O prietena m-a sunat si mi-a dat multe vesti bune despre ea, proiectele ei, visele care  incep sa se contureze. Copiii au mancat tot micul dejun si au fost veseli si fericiti la prima ora a zilei. Eu am avut liniste toata ziua, ca sa lucrez si sa mai scad din presiunea proiectelor din septembrie. Mi-am inceput ziua cu drumul inmiresmat cu parfumul strugurilor din curtile vecine. Si totusi, am simtit toata ziua ca lipseste ceva, ceva esential, am fost furioasa si n-am stiut de ce, am simtit ca am ziua mutilata, cam cum simt cand mi se intampla sa ma trezesc tarziu si ratez primele ore ale dimineatii. Si apoi....m-am luminat. Nu am alergat. Nu am facut yoga. Corpul meu tanjeste dupa miscare. 

o alee pe care chiar imi place sa alerg la 6 dimineata

cei mai buni pantofi de alergat

Miruna (3 ani) adora sa faca yoga alaturi de mine. Ii zice "goga"

Cum karma is a bitch, am primit unul dupa altul doua suturi in fund. Inainte de pranz, ca sa inteleg si sa nu mai fac. Nu mai fac, maine ies sa alerg, sa intampin ziua pe strazile inca necirculate, sa simt durere si transpiratie...yaaak, deloc nu imi place sa alerg, insa cum ma simt dupa aceea!......
CUM ma simt dupa aceea, face sa merite disconfortul, sa nu zic calvarul.

The only failure is not to try. Credeti-o ca stie ce spune! 






Comentarii