Toamna mea

Pentru mine, abia acum a sosit toamna. 

Am deschis azi noapte geamul sa aud rapaitul ploii si sa inspir aerul racorit.

Ma gandeam, ca desi sunt nascuta vara, pe canicula chiar, se plange (inca) mama mea, eu iubesc mai tare frigul. Cand imi ard obrajii muscati de ger, de exemplu, simt multa bucurie in interior. Departe de asa ceva cand ma topesc si curg apele pe mine vara :-))

Poate ca explicatia este ca am deja mult foc in mine (dragon de foc in zodiacul chinezesc), vara aduce cu sine un excedent. Am nevoie de putina racoare sa pot fi productiva, prolifica, sa pot savura zilele cum se cuvine. Caldura, dezgolirea trupului, incremenirea sau incetinirea activitatilor sub soarele arzator nu sunt pentru mine! 




Zilele acestea lucrez la un proiect pentru Strabag si joia si vinerea merg la scoala lui Vladi (scoala privata) unde am acceptat cateva ore de germana (club de germana pentru copiii de 6 si 7 ani). 

Octombrie este deja jalonat de multe evenimente-cursuri corporate, workshop-uri open (unele noi), ore de germana cu cei mai neastamparati prichindei cu care am avut de-a face in viata mea. 

Cartile mele, casa, eu, in permanenta cautare de mai bine, mai frumos, mai rafinat, mai eficient....Multe de facut :-)

Ca freelancer, am inteles de curand ca cel mai mare obstacol in calea mea, a binelui meu, sunt eu si convingerile mele. E greu tare sa iti dai voie sa fii bine, sa castigi bani, sa te bucuri de timp liber, de un film sau o carte cand altii muncesc pe branci. Despre asta este totul, despre a-ti da voie. 
Nu e deloc usor, imi dau seama ca pare, la prima vedere, insa e o lupta pe care incep sa o castig cu pasi mici, dar fermi. 

Toamna frumoasa, dragilor si zile cu soare in suflete! 

Comentarii

Tzuca Bufnitzuca a spus…
Multumesc la fel! :-)