Uleiurile cele mai folosite si iubite




Folosesc cam de doua trei luni uleiurile esentiale. Primul a fost Abundance, pe care il marturisesc magic, apoi Oregano, care a eliminat un streptococ incapatanat, apoi Lemon si En-Er-Gee. Lemon pun una doua picaturi in paharul de apa dimineata, iar En-Er-gee folosesc cand lucrez. 

Intre timp, mi-am luat Cedarwood, pentru a elimina tensiunile si a dormi bine (am reinceput sa visez si sa imi amintesc visele de cand il folosesc si Miruna doarme fara treziri nocturne) si un diffuser cu care aromatizez tot spatiul. Acest lucru imi schimba adesea starea de spirit, il consider aliatul meu de nadejde in zilele friguroase si gri. O data cu difusserul, am primit cadou alte doua uleiuri-lavanda (vindeca rapid, eficient taieturi, arsuri mici si relaxeaza, ne pregateste pentru somn) si Citrus Fresh (imi place sa il pun in difuzor dupa ce fac curatenie generala, pentru ca miroase a curat si proaspat). 

Cand au racit copiii, am mai comandat RC si Thieves, de aroma caruia m-am indragostit. Le-a folosit si eu cand in prima zi cu simptome de raceala. RC masat pe gatul inflamat si Thieves cate o picatura pe fiecare talpa si in difuzor. (miroase minunat, cel mai frumos, cald si condimentat miros)

Mai am de la YL un strugurel de buze cu scortisoara. Ambalat modest, insa super emolient si hranitor, pisca usor buzele si miroase a scortisoara. Imi place foarte mult!

Azi am vazut ca s-a pus in vanzare un kit cu uleiurile cele mai folosite zi de zi la un pret foarte bun: 140,10 Euro (pentru membri YL).

Ce contine: 

-Ulei esențial Frankincense (Tămâie): Ulei din Boswellia carterii

-Ulei esențial din lavandă: Ulei din Lavandula angustifolia


-Ulei esențial de lămâie Ulei din coajă de lămâie

-Ulei esențial din mentă: Ulei din frunze de Mentha piperita

-Ulei esențial din arbore de ceai: Ulei din frunze de Melaleuca alternifolia

-Amestec de uleiuri esențiale PanAway®:ulei din frunze de Gaultheria procumbens (salcie himalaiană), ulei din flori de Helichrysum italicum, ulei din muguri de Eugenia caryophyllus (cuișoare), ulei de Mentha piperita (mentă)

-Amestec de uleiuri esențiale Purification®:ulei de Cymbopogon nardus (citronella), ulei din frunze de Rosmarinus officinalis (Rozmarin), ulei de Cymbopogon flexuosus (lămâiță), ulei din frunze de Melaleuca alternifolia (arbore de ceai), ulei de Lavandula hybrida (lavandin), ulei de Myrtus communis (smirnă)-purifica aerul de energii negative, limpezeste mintea

-Amestec de uleiuri esenţiale Thieves®: ulei din muguri de cuișoare (Syzygium aromaticum), ulei din coajă de lămâie (Citrus limon), ulei din scoarță de scorțișoară (Cinnamomum verum), ulei din frunze de eucalipt (Eucalyptus radiata), ulei din frunze de rozmarin (Rosmarinus officinalis)
-Amestec de uleiuri esenţiale Stress Away: ulei din rășină de copaiba (Copaifera officinalis), ulei din coajă de limetă (Citrus aurantifolia), ulei din scoarță de lemn de cedru (Cedrus atlantica), ulei din fructe de vanilie (Vanilla planifolia), ulei din frunze de ocotea (Ocotea quixos), ulei din frunze de lavandă (Lavandula angustifolia)
-Amestec de uleiuri esenţiale Joy: ulei din coajă de Citrus aurantium bergamia (bergamotă) (fără furocumarină), ulei din floare de Cananga odorata (Ylang ylang), ulei din flori de Pelargonium graveolens (mușcată), ulei din coajă de Citrus limon”“ (lămâie), ulei din semințe de Coriandrum sativum”“ (coriandru), ulei din coajă de Citrus reticulata (mandarină), ulei din Jasminum officinale* (iasomie), ulei din flori de Anthemis nobilis (mușețel roman), ulei de Cymbopogon martini (palmarosa), ulei din flori de Rosa damascena (trandafir) 




Oricine poate cumpara setul (si citi despre fiecare ulei in parte) si un difuzor. Puteti deveni membri creand un cont pe site-ul YL, fara nicio obligatie ulterioara. Acest cont de membru va permite sa comandati la un pret cu 24% mai mic decat pretul obisnuit. 

Comentarii