Impresiile Lalei

Acum am primit un mail şi de la Lala, care a participat la sesiunea de dimineaţă a workshop-ului. Las mailul ei integral, alegând doar să inserez cu altă culoare ideile sau sugestiile mele.

"...acum am citit la tine pe blog. Doamne, nu-mi vine să cred cât de diferiţi suntem!! Zici că am fost la două seminarii diferite :))

Îmi place cu ce a rămas Ioana din seminar, poate e ceva mai înalt decât cu ce am rămas eu :)
Să nu uiţi că sunt însărcinată şi atenţia mea e cam distrată :) (Lala aşteaptă un frăţior pentru frumoasa Adora) :-)


Referitor la ce ai scris pe blog, am şi eu câteva poveşti asemănătoare: am simţit să dau unei bătrânele cocoşate care nu cerşea, ci mergea aşa gârbovită de ani, 5 lei şi am găsit 5 lei de trei ori în perioada următoare.

Apoi am simţit să dau unei prietene care ştiam că are probleme cu banii 100 de lei, dar am avut o reţinere şi nu i-am dat şi când am plecat de la ea m-a oprit poliţia (pentru prima oară în viaţa mea) şi le-am dat şpagă ...cât crezi?


Altă dată m-a rugat o prietenă să o împrumut cu 5oo de lei şi, deşi aveam, nu i-am dat cu gândul că dacă eu voi rămâne fără bani până la sfârşitul lunii şi ...peste câteva zile mi-a fost ridicată maşina de unde o parcam de obicei când mergeam la control la spital, adică de unde o parcasem de foarte multe ori şi a trebuit să dau o amendă de aproape 500 lei + amenda de circulaţie.




Referitor la seminar, cred că am fost puţin influenţată de postul tau cu trucurile pentru a avea bani care m-au ajutat mai mult decat seminarul, sincer. Influenţată pentru că mă aşteptam să fie ceva de genul ăsta, dar nu a fost. S-a bazat mai mult pe partea psihologică, în timp ce trucurile tale sunt mai mult pe partea energetică, subtilă. practica, mai degrabă :-)


Ce mi s-a părut interesat a fost că s-a vorbit despre "programările" şi "programele" noastre vechi şi despre harta mentală, dar nu s-a intrat în amănunt (poate la workshop), aici m-ar interesa ceva personalizat, sau voi putea eu să identific ce pattern-uri am şi cum pot să le schimb. Foarte bun este şi cursul de la mindmasters.ro, wealthy mind, pentru cine este interesat.


Eu cu gândul ăsta am rămas: că am foarte mult de lucru la mine, că trebuie să mă adun, să-mi pun pe hârtie cum sunt şi cum să mă schimb, pe paşi. Adică, în timp ce aplic trucurile tale pe orbeşte, să fiu cu ochii larg deschişi pe psihicul meu şi sa-mi urmăresc atitudinea şi gândurile legate de bani şi de energia lor.
 La workshop se va discuta despre: cum să identifici ce te blochează, hărţile mentale din Romania,(asta mi se pare interesant) cum să gândeşti în rezultate, să ştii ce vrei, 7 strategii pentru a "vedea" banii, 5 reguli pentru a obţine ceea ce vrei, ce lipseşte din formula "the secret" (partea spirituala, desigur. Un articol interesant, aici).

Repet, pe mine m-a ajutat mai mult postul cu trucurile tale, adică sunt mai la obiect. Seminarul a fost ceva foarte generalizat. Interesant, amuzant, te ţinea în priză, mi-am notat multe lucruri, dar la nivel concret, tot eu trebuie sa mă adun şi să acţionez pe paşi."

Mulţumesc, Lala. Nu e fain să ştii că, exact cum se aplică legile rutiere, pentru a asigura fluxul normal al masinilor pe strazi, la fel, si pentru bani, există nişte legi, care, o dată cunoscute şi aplicate, ne feresc de accidente şi suferinţă? Spre deosebire de străzi însă, unde fluxul poate fi atât de mare încât circulaţia să sucombe ore bune, în ce priveşte banii asta nu se va întampla vreodată. Motivul? Trăim într-un univers al abundenţei şi asta este reconfortant de ştiut.

Comentarii