Mini colectie de experiente care ung sufletul

Citisem mai demult povestea unei doamne care avea peste o suta de ani. Fusese intrebata care a fost secretul longevitatii ei si ea spusese ca indiferent ce s-ar fi intamplat, ea a cautat sa aiba parte de minim trei experiente care "sa o unga pe inima". 

Tare mi-a placut expresia si tare mai imi place sa imi simt si eu inima unsa cu tot felul de experiente. Deja doua lucruri mi-au uns mie inima azi, pana la ora aceasta. Vladi de dimineata, cand a iesit din casa sa mearga la scoala, a respirat adanc si a zis: ce frig bun! Educatia mea da roade, ii invat sa iubeasca si sa accepte toate anotimpurile, cu firescul si desfasurarea lor de forte. El iubeste iarna, iubeste Craciunul mai mult decat oricine in casa noastra.

A doua experienta mi-a uns inima chiar adineauri, inca picura miere in sufletul meu:
Cami, doamna care ne ajuta la curatenie, vorbeste cu infinita tandrete florilor mele. Cum a urcat sa se schimbe, a dat cu ochii de leandrul adapostit in casa. Mai, frumosule, cat te-ai inaltat tu! Ce mare ai crescut! Apoi a mutat o floare sensibila de pe pervaz-ia uite, tie nu iti place curentul, ai frunzele reci, frumusete! Si ce de boboci, ai sa faci flori albe, asa-i? Si tu ai inflorit, bravo! Si tot asa. 

Am toate florile inflorite sau imbobocite, cred ca toate se scalda in caldura si iubirea acestei inimi care le dragaleste asa, o data pe saptamana!


Comentarii