Recunoscătoare

"Putem să muncim pe brânci. Putem să muncim până murim. Dacă nu muncim cu iubire, toată munca noastră este fără nicio valoare în ochii lui Dumnezeu."
                                          -Maica Tereza-


În munca mea este multă dragoste. Multa grijă. Multă speranță într-un mai bine și mai bun. Munca mea presupune travaliu, creativitate și dăruire. Presupune deschidere și vulnerabilitate. Presupune conectare și autenticitate. Presupune onestitate, franchețe și cultura bogată. Imaginație, ardere și poftă de joacă. Putere și echilibru interior. Greu și ușor la un loc. Nu mai știi unde se termină greul și unde începe ușorul. 
Până la urmă, nici nu e așa important. Ce este important e că pun multa dragoste. 

Mi-e drag instant de oamenii care intră în sala mea de curs. De privirile furișate prin care mă cântăresc, de modul în care mă provoacă, de cum mă privesc drept în ochi și mă susțin fără rezerve în nici o oră de la începerea cursului. Drag de glumele cu care sparg gheața, de tachinările, râsetele și poveștile lor. De întrebările, experiențele și rănile lor, la a căror vindecare și limpezire ajut și eu cu ce știu și ce pot. Mai ales cu dragostea mea. 
Nu se vede, dar se simte, sunt sigură. Altfel nu aș primi-o înapoi înzecită. 


Comentarii