Calatorii, prosperitate si disciplina-cuvintele care imi dau directia in 2017

Am avut un 2016 linistit, frumos si bogat. 

In decembrie 2015 imi plateam in avans cateva sedinte de masaj la o terapeuta minunata. Eram implicata intr-un proiect de care ma simteam din ce in ce mai straina, nu vedeam iesirea din el (un contract complicat, pe doi ani, cu multe clauze), asa ca ma decisesem sa imi pastrez echilibrul orice ar fi fost. In ianuarie, mi-am reamintit ce inseamna puterea intentiei, asa ca acel contract s-a dizolvat fara pagube si suferinte, terapeuta mea s-a mutat la Sinaia, iar eu am plecat intr-o vacanta in Israel. M-am reintors la inceputul lui martie si toata luna mi-am petrecut-o cautand sa aleg intre doua companii cu care sa lucrez. O luna am iesit si cu unii si cu altii, am mers la intalniri, am derulat proiecte, dar la final, cand am tras linie, am inteles ca nu voi fi fericita si implinita langa nici unii (mult de povestit), asa ca am renuntat la ideea de a lucra pentru cineva si am pus pe picioare brandul meu: focuspeinima.ro-site, identitate, mape, carduri, cursuri derulate sub acest brand. Viata mea s-a inscris apoi pe o linie destul de linistita si tihnita- cursuri, workshop-uri open, copii, carti, intalniri cu prieteni noi si vechi, sport (in vara am mers la clasele de hot yoga dimineata devreme, in alte dimineti am alergat prin parc). 

Toamna a venit cu o ghirlanda de proiecte, asa ca din primele zile ale lui septembrie pana la finalul lui noiembrie am fost in sala de curs. Cursuri corporate cu zile cuminti intre ele, in care m-am ocupat de casa, am citit, am vazut filme si seriale, am hoinarit prin oras (imi amintesc de o dimineata savuroasa, plina de lumina pe care am petrecut-o singura pe terasa sus la MNAC) ori am muncit la sala de fitness (un abonament de o luna-prima oara in viata mea cand am mers la fitness si cand am avut antrenor personal). 

Imi imaginam decembrie ca foarte tacut si linistit, adunasem cateva carti de citit, imi era dor sa fac curat bine bine si sa ma odihnesc acasa cu un ceai bun. Nu numai ca nu am apucat sa cumpar ceaiul acela bun, insa decembrie a fost si pare sa fie o luna foarte dinamica. Am iesit zilnic la tot felul de intalniri ori workshop-uri, am facut cumparaturi,  am rezolvat lucruri, am ajuns la dentist (detartrajul regulat), la analize de sange (pentru programul de sport la care m-am inscris si pe care il incep in ianuarie), la spa (trimisa de Mos Nicolae) si putin a lipsit sa nu ajung si la spital din cauza unei gripe violente care m-a lasat aproape fara puteri acum, inainte de Craciun. 

Am zis eu in gluma ca in 2017 intru curata si luminata-cu analizele de sange facute, cu dintii curati, cu muschii tot intr-o febra, supla (dupa zilele de ceaiuri si apa din timpul gripei). 

Despre ce va fi 2017? Cine stie :-)) 

M-am jucat si am scris pe niste biletele cateva cuvinte precum disciplina, prosperitate, business nou, austeritate, calatorii, creativitate, conexiune, schimbari si am extras biletelul pe care scria calatorii. Copiii au vrut sa mai trag unul, asa ca urmatorul a fost prosperitate si Miruna a tras si ea unul pentru mine - disciplina

2017 pare ca vrea sa fie despre calatorii, prosperitate si disciplina. Dintre toate, disciplina chiar raspunde prezent inca din 9 ianuarie-m-am inscris in programul Revvolution, unde banuiesc ca fara nu voi rezista. 

Ma astept deci la un 2017 cu multe trasee interioare, noi poteci catre mine si cei din jur, calatorii reale (voi fi prezenta cu workshop-uri si conferinte despre comunicare si echilibru interior in Iasi, Craiova, Brasov, Cluj si Timisoara si oriunde ma veti mai chema),  un an in care mi-am propus inca de pe acum sa fiu mai disciplinata (sport regulat, atentie la calitatea meselor, somn, ingrijire personala). Prosperitatea poate imbraca si ea multe haine, de la abundenta financiara (in 2016 mi-am inchis cu intelepciune datoriile bancare), pana la bogatia de trairi, emotii, nuante, idei creative etc. 

Dincolo de toate, e important sa fim sanatosi cu totii, sa alegem intelept, cantarind totul, sa traim cu toata inima orice ni se asterne in fata, sa avem credinta si sa fim buni cu noi si cei din jur. 
 


Comentarii