Imbracamintea de iarna


Ati auzit vorba aceea care spune ca nu exista vreme rece, ci haine nepotrivite? 


Eu am auzit-o din copilarie, dar de inteles cu adevarat s-a intamplat abia mai recent. In adolescenta si in tinerete (doamne, am zis eu asta, cum suna!) mai important pentru mine era sa arat bine (conform canoanelor mele inchipuite), si abia apoi sa ma simt confortabil afara. Sa imi fie cald era optional. Asa ca ieseam afara la o ora dupa ce imi spalam parul (iarna), fara caciula, nu mi se parea deloc cool sa port doua trei bluze pe mine, iar maieurile si ciorapii grosi ori combinatia de ciorapi grosi si pantaloni pe deasupra ma faceau sa fug mancand pamantul. De fapt, purtam maieu sau o bluza de corp (imi cumpara mama unele albe, flausate, moi) doar cand eram racita si stateam in casa. Nu am purtat papuci de casa pana acum cativa ani-mereu desculta, fara sosete, fara papuci. 



Vorba pomenita mai sus si-a facut loc spre mine pe la mijlocul unui  octombrie rece. Sosisem dintr-o vacanta in Grecia-plecasem acolo la sfarsitul lui septembrie-era inca placut in Brasov si aterizasem (vorba vine, am ajuns cu masina si cu bacul) pe Thasos, Grecia o insula care fusese recent data in circuitul turistic, prea putin cunoscuta turistilor. Inceputul de octombrie in Grecia a fost insorit-26 de grade, plaja, baie in mare, seri racoroase, cat sa pun pe mine un cardigan subtire si in picioare balerini. Cand am revenit in Bucuresti, am avut un mic soc-era foarte frig, ninsese si pana la ora cand pleca trenul nostru spre Brasov mai era jumatate de zi de asteptat. Tot ce aveam eu mai gros era o jacheta subtire. Am luat un taxi si ne-am dus in magazinul Unirea, de unde am iesit imbracata bine-caciula si fular, pantaloni grosi si o geaca portocalie care imi venea ca turnata. Genul de haina calduroasa in care puteam iesi iarna in Brasov avand doar o bluza pe sub ea, nu trei patru, ca in anii anteriori. 

                                                 Geaca portocalie pe care am purtat-o multi ani si in care nu am stiut ce este frigul.
Am donat-o de curand :-)
In fotografie, sunt in exercitiul functiunii-conduc un team-building pentru o companie din Bucuresti.


Intai geaca aceasta. Apoi am descoperit cat de bine este sa ai picioarele calde  zi si noapte. Pana la sosetele de lana, fine si extraordinar de calduroase a mai fost un pas. Am uitat cum este sa ajungi acasa si sa ti se para parchetul cald, pentru ca propriile talpi sunt atat de reci si de inghetate din cauza sosetelor si incaltarilor inadecvate! Le am pe cele pe care le-am pus in link si le recomand din toata inima. 

Am descoperit ca sunt mult mai chic atunci cand merg relaxata si ma simt bine, relaxata, protejata de o caciula calduroasa si draguta, un fular bun si incaltari potrivite, decat atunci cand fac concesii dureroase "modei" si ajung la destinatie stacojie de frig. 

Toata lumea ar trebui sa aiba in garderoba de iarna haine termice si haine din merinos. Copiilor le-am cumparat de aici

Pe astratex gasiti multe lucuri de calitate-vizitati si cumparati cu incredere. Un procent de 8% din valoarea comenzii se duce in pusculita si ii veti putea folosi ca reducere la urmatoarele achizitii. Eu am descoperit magazinul cu sapte ani in urma, cand cautam sutiene de alaptat. Am revenit de nenumarate ori, am multe produse de la ei-haine de casa, sport, halat baie, pijamale si camasi de noapte, caciuli, fulare si manusi, lenjerie intima, termica, sosete lana.

Comentarii