Modele feminine

               

O fotografie de-a mea facuta de un prieten in Austria.
photofunia


Las aici o listă cu femei frumoase, puternice, echilibrate pe care le admir, le plac și care mă inspiră. 

Ca stil vestimentar, le admir pe Victoria Beckham (linii simpe, curate, fluide, sigure), Miroslava Duma (culoare, îndrăzneala, gust) și Eva Mendes (ea iubește rochiile midi, ca si mine).


Mame care ma inspiră : pe primul loc, fără discuție, Kristine Barnett (autoarea cărții Scânteia), Elif Shafak (Lapte negru). Mi-au placut și poveștile lui Richard Branson despre cum l-a crescut mama lui ( Pierderea virginitatii). O plac foarte mult și pe Maia Morgenstern, ca mama, ca om. 


O altă mamă care mi-a placut- este mama personajului principal- Theo Decker- din cartea Sticletele, de Donna Tart. Ea moare chiar in primele paginii ale cartii, nu facem cunostinta cu ea direct, însă modul in care este alcătuit in interior Theo, băiețelul ei și amintirile despre ea mi-au facut-o foarte simpatica. 

Si ea si-a crescut fiul frumos...







Mama Sânzianei din Arta conversatiei, de Ileana Vulpescu - Smaranda Hangan- imi amintesc că m-a impresionat mult în adolescență. 


Femei curajoase, care și-au transformat viețile : Ayaan Hirsi Ali, Waris Dirie, J.K. Rowling


Completez lista pe masura ce îmi amintesc și alte figuri interesante. Pe voi cine vă inspiră?


Comentarii