Cum arata o lume frumoasa pentru tine? Concurs cu premii

Dupa doua saptamani pline ochi, m-am dus ieri din nou la Apiestetic pentru putin rasfat si un tratament necesar. 

Povesteam cu dna Neli despre remedii apicole pe care am invatat si eu sa le folosesc, ca, de exemplu, cockteil-ul din tinctura de echinaceea, propolis, miere, laptisor de matca si polen pe care il ofer copiilor, mai ales primavara si toamna. Este o combinatie pastoasa, dulce-acrisoara, pe care o tin in frigider intr-un borcan inchis. Mai fac limonada cu polen, am mereu miere si propolis la indemana...
Cockteil-ul de mai sus este recomandat pentru intarirea imunitatii, pentru cresterea poftei de mancare, pentru aportul de vitamine, enzime si substante nutritive. 

Dat fiind interesul, am si fost invitata la un workshop foarte, foarte interesant despre solutii api-terapeutice pentru viroze, rinite alergice etc. Este organizat de Apiestetic, la sediul lor, pe data de 12 mai, de la ora 18.00. 


Poti citi aici toate detaliile.





Eu nu pot ajunge, este in cursul saptamanii si la o ora la care preiau copiii de la scoala/gradi, insa am pentru voi o surpriza.

Cei de la ApiEstetic au fost bucurosi sa ofere unui cititor/unei cititoare a(l) blogului urmatorul pachet:

      🐝 un tratament cosmetic personalizat cu produse apicole
      🐝 acces gratuit pentru o persoana la workshop-ul de pe 12 mai
      🐝 consultanta in alegerea produselor apicole


Pana luni inclusiv, 8 mai, astept in comentarii raspunsul la urmatoarea intrebare:

                          Cum arata o lume frumoasa pentru tine? 

Marti dimineata, pe 9 mai, voi alege prin random.org un raspuns castigator si voi comunica aici numele castigatoarei/castigatorului. 



Comentarii

Unknown a spus…
O lume frumoasă pentru mine este lumea în care fac pace cu mine. Nu mai alerg și nu mă mai simt alergată. O lume în care-mi zâmbesc în fiecare dimineață pentru că m-am trezit. O lume în care mă pot iubi în fiecare secundă, nu doar atunci când îmi convine. O lume în care îmi sunt mentor dar și asistentă personală. O lume în care râd așa cum râde un copil.
Laura a spus…
O lume frumoasa pentru mine, pentru noi...e o lume a bunului simt. O lume frumoasa inseamna pace, armonie, intelegere, intrajutorare. O lume frumoasa e construita pe dragoste de semeni, compasiune, libertate si responsabilitate.
Laura a spus…
Comentariul meu (anterior)...nu vreau sa fie luat in considerare pt ca, daca as castiga, n-as putea beneficia de premiu. Succes participantelor! La cat mai multe comentarii pozitive despre o lume de vis! Frumoasa initiativa!
Corina a spus…
O lume frumoasa cred ca este o lume a echilibrului interior, a acceptarii si a energiei pozitive.
Andreea a spus…
Multumesc pentru comentarii! Ma temeam ca nu va comenta nimeni :-)


Laura, stii de ce am pus intrebarea aceasta? Ca sa punem in mentalul colectiv imagini frumoase, pozitive :-)
O infuzie cu ganduri bune nu poate fi altfel decat binevenita si de ajutor. Asa ca iti multumesc ca ai lasat aici cuvintele tale, ajuta.
Ramona a spus…
O lume frumoasa inseamna sa ne acceptam asa cum suntem, asa cum sunt cei din jurul nostru. Sa fim mai buni si echilibrati.
Corina Gligor a spus…
Oamenii mai toleranti ar face o lume mai buna.
Accesul la educatie ar face o lume mai buna.
Credinta nestramutata si nadejdea adevarata in Dumnezeu ar face o lume mai buna.
Noi toti am putea fi o lume mai buna.
Bianca Timșa a spus…
În cea mai frumoasă lume posibilă aș fi înconjurată de bebeluși, mintea mea nu s-ar îndrepta spre sarcinile de serviciu, ci ar inventa jocuri prin care să ne distrăm toți, de la mic la mare. Înainte să se trezească bebelușeniile, în lumea frumoasă, aș sta vreo 10 minute să-mi îngrijesc fața, mâinile și picioarele.
E tot ce aștept de la o lumea frumooooooooasă!
Laura Frunza a spus…
Ce concurs fain! Nu mi-ar strica un rasfat facial, de fapt de cand am citit la tine despre doamna Neli, tot vreau sa ma duc. O lumea frumoasa pentru mine ar fi aceea in care oamenii si-ar vedea mai mult de treaba lor si mai putin de a altora, una in care toti am incerca, la nivel micro, sa facem un bine celorlalti, bine care sa se propage la nivel macro. Cred ca mi-ar placea o lume in care sa nu mai fim asa de egoisti.
Adela P. a spus…
Plaja, marea, rasaritul, apusul, eu si copilul, asta e lumea mea frumoasa, cea la care visez. Ah, si un cocktail bar!
Marin Cristina a spus…
O lume frumoasa ar fi aceea unde oamenii s-ar accepta unii pe altii, cu defecte si calitati, unde oamenii sunt multumiti de viata lor, unde se opresc in loc si sunt atenti la prezent, nu cu gandul la trecut si viitor, unde s-ar bucura de natura, de apa, de noapte, de razele soarelui, unde ar intelege ca fiecare e special in felul lui si nu trebuie sa copieze pe niciun model sau vedeta, unde oamenii rad, se bucura, vorbesc unii cu altii uitand de grijile din viata de zi cu zi, unde se ajuta unii pe altii.