Ingerul Lolei


Pe Lola o gasiti intreaga aici 

Mi-am gasit in ea o sora, pe care o iubesc din toata inima. Discutam uneori despre procesele prin care trecem amandoua, calea ei de multe ori este si calea mea. De asemenea, din mainile si sufletul ei au iesit marturiile oferite oaspetilor care i-au fost alaturi Mirunei la botez. 

Am vazut pe pagina ei ingerul acesta si o rugaciune frumoasa, care mi-a fost balsam. O impartasesc cu voi toti, cu dorinta puternica ca si pentru voi sa fie balsam si bucurie. 

                               DSC00035


Doamne, Isuse Hristoase, ajuta-mi ca azi toata ziua, sa ma lepad de mine insami, ca cine stie din ce nimicuri mare vrajba am sa fac si astfel, tinand la mine, sa te pierd pe tine.


Doamne, Isuse Hristoase, ajuta-mi ca rugaciunea prea sfant numelui Tau sa-mi lucreze in minte mai repede ca fulgerul pe cer, ca nici umbra gandurilor rele sa nu ma intunece, caci, iata, pacatuiesc in tot ceasul.



Doamne, cela ce vii in taina intre oameni, ai mila de noi, ca umblam impiedicandu-ne prin intuneric, patimile ne-au pus tina pe ochiul mintii, uitarea s-a intarit in noi ca un zid, impietrind inimile noastre si toate impreuna au facut temnita in care te tinem: bolnav, flamand si fara haine. Asa risipim in desertaciune zilele noastre umiliti si osanditi pana la pamant.



Doamne, cela ce vii in taina intre oameni, ai mila de noi. Pune foc temnitei in care te tinem, aprinde dragostea ta in inimile noastre, arde spinii patimilor si fa-ne lumina.

Doamne, cela ce vii in taina intre oameni, ai mila de noi.


Vino si te salasluieste intru noi impreuna cu Tatal si cu Duhul precum ai zis, ca Duhul Tau cel sfant se roaga pentru noi cu suspine negraite cand graiul si mintea noastra, raman pe jos neputincioase.



Doamne, cela ce vii in taina intre oameni, ai mila de noi, ca nu ne dam seama ce nedesavarsiti suntem, cat esti de aproape de sufletele noastre  si cat te departam prin micimile noastre, ci lumineaza lumina ta peste noi ca sa vedem lumea prin ochii tai, sa traim in veac prin viata ta, lumina si bucuria noastra.



Slava Tie!



Amin!

Comentarii