Recomandare filme de week-end si ganduri despre proiectul la care lucrez acum





                                         

Aseara mi-am anuntat prietenii de pe facebook ca lucrez la un nou proiect. 
Am remarcat ceva la una dintre participantele la cursul meu despre corp: o teama fantastica de batranete si de singuratate, o imagine negativa asupra varstei a treia care o ingrozea. 


M-am tot gandit la ea si asa s-a nascut ideea unui workshop inspirational despre cum sa imbatranim frumos si linistiti. 


Ma preocupa subiectul de mai mult timp-citesc mult si am deja scenarii plauzibile de viata pentru mine. Fac de pe acum tot ce pot ca scenariile mele, oricare dintre ele, sa poata deveni cu usurinta realitate la vremea potrivita. Sunt scenarii care ma vizeaza direct pe mine, fara a lua in calcul prezenta unei familii, a copiilor etc. Ei vor fi darul si bonusul meu, daca imi vor fi aproape. 

Multi oameni insa nu anticipeaza aceasta etapa- se trezesc la pensie, confuzi si speriati. Sau incep sa remarce cum toate se reduc - memoria,acuitatea vizuala ori auditiva, drumurile la doctor si la farmacie se indesesc si dintr-o data sunt batrani si fiecare zi este o lupta pentru a se simti un pic mai bine fizic. Sau o lupta pentru a dramui banii tot mai putini si timpul tot mai lung. 

Ce imi doresc sa fac in acest workshop este sa inspir oamenii sa isi spuna alte povesti, sa viseze si sa profite din plin de a doua jumatate a vietii, sa fie constienti, prezenti si sa gaseasca cai inca de pe acum ca aceasta etapa sa fie una cat mai lina. Sa aiba o strategie, un plan, pasi de facut. Sa identifice alternative care sa le faca viata mai usoara si mai placuta. Sa anticipeze, sa aiba asteptari realiste. 

Nu suntem obisnuiti sa ne pregatim pentru niciuna dintre etapele vietii noastre. 

Mie mi-ar fi placut ca in trecut sa fi invatat mai multe despre corpul meu. Despre sexualitate. Despre energia feminina. Despre comunicare. Despre ce anume sa caut la un barbat, la un sot. Care sunt elementele care fac o relatie sa mearga. Despre maternitate. Despre ce inseamna responsabilitatea de a avea copii. Despre freelancing. Despre simplitate. Despre beneficiile statului in natura. Despre maturitate si batranete. 

Sunt lucruri pe care multi le descoperim in timp ce le si traim, facem eforturi mari sa le digeram, sa le asimilam si sa le stapanim. Ori traim in orb, la intamplare, deconectati. Viata ne traieste pe noi. 

Lucrez la el. Este potrivit pentru toate varstele. De fapt, cu cat mai devreme incepem pregatirile, cu atat mai lina va fi trecerea. 

Va fi un workshop inspirational, il visez o infuzie de energie si optimism. Ce vor lua din el oamenii care vor participa nu vor fi atat cunostintele practice-desi voi avea grija sa fie unele de calitate, aplicabile, cat inspiratia, siguranta, optimismul, bucuria in fata unei noi etape, ideea unui plan posibil pentru fiecare in parte. 

Dupa cum v-am obisnuit, las aici si cateva recomandari de carti pe subiect:

Comentarii