3 piese pe care le-am ascultat aproape zilnic in 2017


Cand lucrez, am nevoie mereu de muzica de fundal, discreta si cunoscuta, sa nu imi capteze atentia prea mult. Nu pun niciodata muzica noua, necunoscuta, cand lucrez la un proiect creativ. 
De cele mai multe ori am ales in trecut clasica sau jazz. 


Iyeoka imi place foarte, foarte mult. Atat de mult incat intr-o noapte am iesit din casa pentru doua trei ore ca sa o ascult in concert la Hard Rock Cafe. 
Miruna era bebelus atunci si iesirea aceea a fost de departe cea mai aventuroasa chestie facuta de mine in acel an :-)) M-as bucura sa revina in Bucuresti. 


Maria Coman este cea care mi-a facut cunostinta cu Caroline Pennel, asa ca,
 probabil, voi asocia mereu piesa cu Maria :))
Am ascultat si alte piese, dar aceasta inca este puternica pentru mine. 
Cand am ascultat-o prima data, a fost crush total, a fost pe repeat multa vreme. 



                    Cam tot ce am scris anul trecut-cursuri, manuale, articole pe blog 
a fost scris ascultand albumul Quiet at the kitchen door. 
Pur si simplu ma linisteste si ma ajuta sa fiu creativa. 


In zilele in care m-am simtit trista sau incarcata m-am vindecat cu mantrele Tinei Turner: 


Comentarii