Recomandari articole







1. Aud des in jur oameni care traiesc aceste simptome si nu reusesc sa se echilibreze, in  ciuda analizelor si vizitelor la medici. Aveti grija de voi. Intrebati-va mereu: ce conteaza cu adevarat? Raspunsul va va ajuta sa luati decizii mai usor si sa evitati/iesiti din situatiile stresante care consuma energia. Si cand pare ca nu exista solutii, nu uitati de rugaciune si de cerut universului o schimbare. Eu folosesc si "dusurile interioare", ma ajuta sa imi revin la matca mea. 

2. Readuc in atentie si acest articol semnat de Emese Magdas-mult prea multe femei sufera de dereglari hormonale nediagnosticate. Mie mi-a luat trei ani sa pun cap la cap o serie de simptome ca sa inteleg ca sufer de un exces de estrogen. Iau tratament acum (progesteron, in principal, dar si alte suplimente) si deja ma simt diferit. 


2. O metoda simpatica de economisit bani. Nu sunt multi, insa in decembrie se pot transforma in fondul pentru cadouri ori bani de rezerva. 

3. Relatia mea cu Bucuresti este una alambicata, de love-hate. Daca ar fi sa personific Bucurestiul, cred ca i-as da chipul unui golan charismatic. Niciodata suficient de profund si matur si asezat ca sa isi gaseasca loc in sufletul meu, dar cu multe resurse, multa inventivitate, graba, farmec si chipuri volatile. Nu simt ca s-a asezat in sufletul meu, nu tanjesc cu siguranta dupa el cand plec, dar mi-e si drag si ii vad partile insorite, inocente, frumoase. Multi oameni dragi sunt aici, asa ca sunt bucuroasa sa am sansa sa traiesc aproape de ei. Am scris pe repede inainte un text care va aparea probabil aici.

4. Un interviu care m-a intristat. Daca ar fi schimbat perspectiva! Sa se gandeasca ce are el in continuare de oferit lumii, ar fi putut afla multa bucurie si implinire si sens. Ar fi gasit iubire, nu ura. Cand astepti egoist sa primesti, constati ca totul ca este deja cunoscut, ego-ul este plictisit de aceleasi jucarii si stimulente….

5. 7 tehnici terapeutice folosite de Irvin Yalom

6. Intr-o noapte in care somnul s-a lasat mai mult asteptat, am gasit pe net acest articol. M-a relaxat sa inspir aerul de munte o data cu autoarea lor si am salvat articolul ca sa o mai citesc. Si da, are dreptate: valoram cat oferim. Cand eram mica, mi s-a spus de cateva ori ca tot ce avem lasam aici pe pamant, tot ce vom avea dincolo, va fi ceea ce am daruit…Concret ori metaforic, tu ce simti la gandul asta? :-)

Comentarii

Andrei a spus…
Multumim!