5 motive pentru care iubesc ca sunt femeie - Alexandra

Alexandra M.

Nu am mai scris de ceva vreme, m-am ratacit un pic de mine si mi-am aglomerat si programul, insa, am rugat cateva femei din jurul meu sa ne lase aici cateva dintre motivele pentru care ele iubesc ca sunt femei. 

Incep cu prietena mea Alexandra, o doctorita inimoasa si apriga, in care eu am gasit un ascultator si un sustinator fara rezerve, asa cum nu credeam ca este posibil pentru mine in Bucuresti. Ne petrecem sambetele impreuna, la yoga, apoi pranz la bunica ei, in timp ce fetitele noastre se joaca impreuna. 
Insule de lumina si relaxare sunt aceste sambete pentru mine. Multumesc, Alexandra! 

M-am nascut femeie. Ce binecuvantare! Nu cred ca exista zi in care sa nu fiu recunoscatoare lui Dumnezeu ca sunt femeie. Sunt mandra de asta si cred ca se vede in tot ce fac sau spun...

Intotdeauna am admirat femeile din jurul meu si am gasit in fiecare cate un motiv de mandrie.
Am deschis ochii pe bunica mea. Prin ea am cunoscut femeia CHEAGUL FAMILIEI, acea forta care tine legati membrii familiei. Daca mama este prezenta, toata familia ramane acolo, mana in mana. Am inteles in copilarie ca femeia incheaga familia si m-am mandrit.
Mai tarziu am descoperit FRUMUSETEA femeii, armonia, senzualitatea, curbele perfecte, simtul estetic, finetea, dulceata, perfectiunea…femeia muza... femeia inspiratie.   

Cum sa nu ma mandresc?

Am gasit apoi femeia senzuala, EROTICA, energica, plina de viata, cu tocuri cui, gene rimelate si parfum oriental, femeia seducatoare si incitanta care iti rascoleste toate simturile  si m-am mandrit. 

Inaintand pe drumul meu, am avut binecuvantarea de a fi mama si am descoperit atunci femeia IZVOR AL VIETII, cale sublima prin care Dumnezeu aduce suflete pe pamant, izvor de viata prin care se hranesc prunci firavi. Cum sa nu fiu mandra ca-s femeie, privindu-mi copilasul cum se hraneste din sanii mei si creste atat de frumos?

De curand, am descoperit femeia PUTERNICA, cea cu o capacitate de adaptare fantastica, cea pe care nicio durere fizica sau de alta natura nu o face sa se opreasca din drumul propus. Ea se adapteaza la nesfarsit si incearca pana-n ultima clipa sa-i iasa toate asa cum si-a propus. 

Consider femeia ca fiind una dintre cele mai puternice fiinte de pe pamant si cred ca forta care o determina sa fie asa este iubirea neconditionata. Are capacitatea enorma de a iubi si de a se sacrifica in numele iubirii.
 Si repet... cum sa nu fiu mandra ca sunt femeie?

Comentarii