5 motive pentru care iubesc sa fiu femeie - Bianca

Bianca Brighila


Este  Nutritionist Holistic, Happiness Expert, Life Coach. O gasiti pe iubesteticorpul.ro Este frumoasa si emana incredere in sine. Mi-e nespus de draga, pentru seninatatea si intelepciunea cu care accepta realitatea. Este un bun reminder si pentru mine, pentru ca, desi intotdeauna am gandit asa si am vazut darul fiecarei situatii, uneori, din cauza oboselii si a indepartarii de centrul meu, mai uit si mai cad. Bianca zambeste din pozele ei frumoase si imi aduce aminte cu iubire si generozitate, zi de zi. 

"Si eu am fost captiva in camera de tortura a mintii. Stiu cum e sa suferi. Cum am reusit sa ajung sa nu mai sufar si sa fiu fericita orice s-ar intampla? Am scris pe blog.
Daca partenerul ma paraseste, bine, daca partenerul ramane, e bine si asa. Nu stiu ce este mai bine pentru mine sau pentru el. Eu doar primesc lucrurile asa cum sunt oferite. Aceasta este dragostea adevarata.
Fericirea mea nu depinde el. Sunt fericita si cu el, si fara el. Cand iubesti tot ce exista, suferintele tale s-au terminat.
Razboiul cu realitatea e foarte dureroasa. Suferi cand nu accepti ceea ce ti se intampla. Dar cand iti iei mintea la intrebari,
gandurile vin si pleaca, fara sa provoace niciun stres, pentru ca nu le dai crezare.
Asta nu inseamna ca oamenii n-ar trebui sa sufere. Ei ar trebui sa sufere, intrucat chiar o fac. Dar in timp ce suferi, observa ca tristetea ta nu e decat un efect al faptului ca ai creditat un gand anterior.
Dar sa accepti realitatea, nu inseamna sa te lasi pe spate si sa nu faci nimic, daca vezi ca suferi. Incepe sa lucrezi cu tine si sa obtii vindecarea." (Bianca)




  1. Ca pot da nastere unei fiinte – mi se pare minunat acest lucru deoarece ori de cate ori se naste un copil, odata cu el se naste si o mama. Iar o mama este ceva complet diferit de o femeie. Sa fii mama este o mare arta. Cand copilul incepe sa creasca, ea creste impreuna cu el. Are atat de multe de invatat o mama de la copilul ei. Se poate descoperi mai mult prin el. Asa evolutia ei este mai rapida daca este constienta ca copilul ei este oglinda ei. Atunci cand priveste in ochii copilului, ea priveste in propria ei fiinta. 
  2. Orgasm multiplu- “Ca-n bancul ăla cu Adam și Eva. Cât de des ți se întâmplă să ai orgasme multiple, încât să fie ăsta un motiv mai bun că ești femeie?” Barbatii nu pot avea decat un singur orgasm. Noi putem avea orgasme multiple. Deci, ma bucur ca sunt femeie. Iar orgasmul are numeroase beneficii pentru sanatate. 
  3. Sincer, ma bucur ca sunt femeie. Un alt motiv este ca pot sa port fuste, rochii, tocuri, pot sa ma machiez, simtindu-ma mai feminina. Ador sa port rochii. 
   4.  Pentru intuitia pe care o avem. Noi simtim orice. Cand suntem mintite, inselate….orice. Mi se    pare minunat! Astfel, femeile au capacitatea de a intelege mai bine nevoile copiior si sotilor. Nu spun ca barbatii nu o au, doar ca noi suntem mai inzestrate din simplul motiv ca femeile isi asculta mai bine sentimentele. Ele se lasa mai usor duse de val si sunt mai mult fiinte sensibile decat rationale, care traiesc mult in interior.
5. Alt motiv este faptul ca noi, femeile, suntem in mai mare masura capabile de iubire decat barbatii. Noi iubim mai mult cu inima decat cu mintea. Privim altfel iubirea, ca pe o experienta spirituala. Noi putem fi satisfacute cu o singura iubire in care sa ne simtim implinite, caci pentru noi nu conteaza asa mult trupul barbatului, cum e la barbati. Pentru noi conteaza sufletul, calitatile sale spirituale, daia noi iubim altfel. Noi nu ne indragostim de trupul barbatului, ci de ceea ce ne ofera el ca suflet, de cum ne face sa ne simtim, de carisma sa. Femeia are capacitatea de a iubi. Femeia dispune in mod natural de compasiune, de bunatate, de intelegere.




Comentarii

Anonim a spus…
frumos!si cele care nu au orgasm?
Andreea a spus…
:-) Nu e ca si cand ar fi mai putin femei, din contra. Doar ca trebuie sa caute mai mult, sa se cunoasca mai bine, sa faca schimbari…si sa nu renunte pana cand nu isi revendica intreaga putere, intreaga placere, intreaga feminitate.