Ganduri si recomandari


Un selfie facut ieri, dupa a treia sedinta de Rejuvenace

Inainte de toate, vreau sa le multumesc tuturor celor care au cumparat pana acum cartea Sa vezi ce-ti fac, Cucoana Raceala! Primul tiraj este epuizat la o luna de la lansare. Am visat clipa aceasta!  Se va reedita si o veti regasi online pe libris.ro. 


Vine un week-end prelungit, imi imaginez ca veti avea mai mult timp, asa ca va las aici articolele care mi-au placut in ultima perioada. 


1. Stiu cateva povesti ale unor oameni care au ales o viata mai simpla si mai aproape de natura. Ii apreciez din toata inima si mi-as dori sa am curajul lor.
Aici povestea unui cuplu cu doi copii.

2. Cautam un articol anume semnat Anca Arau, insa am decis sa va recomand mai bine intreg blogul ei. Eu sunt fascinata de ea, de povestea ei (ea si Paris, sotul ei, se cunosc de la 7 ani), de modul intelept si plin de umor si naturalete in care isi cresc baietii. Cred ca atmosfera la ei in familie este una dintre cele mai normale si mai echilibrate din tot ce stiu eu in sfera de parenting. Genul de normalitate dublata de inteligenta, iubire si armonie dupa care tanjim toti. Anca le are pe toate si tare imi doresc sa o pot numi candva prietena mea si in viata reala (ne stim doar din online, unde ne suntem aproape una alteia).

3.  Bijuterii semnate Ioana Preda si Iuliana Asoltanei, haine Potocaliu si Purple Chic 
Nu mi-am mai cumparat ceva nou de ceva vreme (ultima data am cumparat o rochie Lure Studio), dar cand voi vrea ceva nou si frumos (a se citi cand voi avea bani pentru asa rasfat, ca de vrut vreau acum), ma voi indrepta catre fetele mai sus mentionate. 

4. Mamici, ce ziceti de un pic de miscare? Iata bicicleta pe care sigur as fi luat-o daca as fi stiut de ea cu ceva vreme in urma. 

5. Scriitorul Marius Albert Negut isi vinde casa de vacanta. Aruncati o privire, va veti indragosti de ea. 

6. Mi-a placut foarte mult acest articol semnat Ina Țăranu-Hofnăr-un interviu cu Jason Porath, un tip care scoate la lumina femei uitate pe nedrept de istorie. 

7. Un retreat la care Lia mai are un singur loc disponibil. Take a look! 

8. O idee de cina delicioasa, via Chicineta. 

9. Un film si un serial, pe netflix toate-Aseara m-a relaxat cu Kodachrome, iar serialul care m-a tinut in suspans o vreme se numeste Money Heist. 

Comentarii